تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بزرگترین سایت پوست و مو - آشنایی با جدید ترین نکات جهت داشتن پوست زیبا و شفاف


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 26
  • بازدید کل : 160710

پوست صورت وبدن شاداب با مکمل ها


پوست صورت وبدن شاداب با مکمل ها

ویتامین های گروه B برای زیبایی پوست

ویتامین های گروه B برای همه سلول های بدن از جکله سلول های پوست ضروری می باشند. مصرف غذاهای غنی از ویتامین B همچون مرغ، تخم مرغ و محصولات غنی شده با این ویتامین لازم می باشد چراکه کمبود ویتامین B خشکی و خارش پوست می شود.

سایر آنتی اکسیدان ها و زیبایی و سلامت پوست

خیلی دیگر از عصاره های طبیعی بمنظور تاثیر مقبتشان برروی پوست صورت بررسی شده و می شوند. مثال هایی برای این عصاره ها، عصاره های رزماری، ماسک گوجه(لیکوپن)، عصاره دانه انگور، عصاره انار و سویا می باشند. بعضی از متخصصان معتقداند ترکیبی از چند ماده طبیعی بهتر می باشد، در هرحال نتیجه این عصاره ها و مقدار مناسب آنها بایستی با تحقیقات علمی مشخص شوند.

کوآنزیم Q10 برای زیبایی پوست شما

کوآنزیم Q10 یکی از انواع آنتی اکسیدان های طبیعی درون بدن بوده که به رشد سلول ها و محافظت از آنها در برابر نابسامانی های سرطان کمک می نماید. بنظر می رسد که کاهش سطح طبیعی کوآنزیم Q10 که در بزرگسالی و پیری رخ می دهد، با پیرشدن پوست در ارتباط است. یکی از تحقیقات اخیر نشان می دهد که گذاشت کوآنزیم Q10 برروی پوست به کاهش وقوع چین و چروک برروی پوست کمک می نماید. کوآنزیم Q10 پیشنهادی بیشتر تحقیقات با غلظت 0.3 درصد می باشد.

آلفا لیپوئیک اسید برای زیبایی پوست شما

این آنتی اکسیدان زمانیکه وقتی بشکل موضعی استفاده می شود، قادر به محافظت از پوست دربرابر آسیب نور خورشید می باشد. تحقیقاتی که انواع کرم های 3 تا 5 درصد این آنتی اکسیدان را بررسی کرده اند، نتیجه گرفته اند اگر این کرم ها یک روز درمیان استفاده شده و کم کم میزان مصرف آنها به روزی یکبار برسد، بعضی از آسیب های آفتاب به پوست را بهبود می بخشد.

 

ویتامین C, ویتامین E و سلنیوم برای زیبایی پوست شما

 

تحقیقات نشان می دهند که ویتامین C, ویتامین E و سلنیوم به محافظت از پوست دربرابر آسیب های آفتاب به پوست و سرطان پوست کمک می نماید و حتی ممکن است، بعضی از رنگ رفتگی ها و چروک های پوستی را درمان نمایند. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سرعت سیستم بازسازی پوست و با مهار آسیب های بیشتر به زیبایی پوست کمک می نمایند.

 

رتینوئیک اسید برای زیبایی پوست شما

رتینوئیک اسید نوع فعال ویتامین A می باشد. رتینوئید اسید موضعی برای درمان چین و چروک ها، لک های پوستی ناشی از افزایش سن و خشکی و خشونت پوست ناشی از قرار گرفتن در برابر آفتاب استفاده می شود. رتینوئیک اسید در انواع کرم و ژل مانند موجود بوده و معمولا یکبار در روز مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند متخصصان پوست براین باوربودند که رتینوئیک اسید پوست را در برابر آفتاب حساس می کند، اما هم اکنون قبول دارند که این مکمل به بهبود آسیب های آفتاب به پوست کمک می نماید.

اگر از رتینوئیک اسید با غلظت بالا و مقادیر و تعداد بالا استفاده نمایید، ممکن است باعث سرخی، خشکی شدید پوست و پوست انداختن شود. توصیه می شود که از این مکمل در مقادیر 0.01 درصد در انواع ژل مانند و 0.1 درصد در انواع کرم مانند استفاده کرده و هر دو تا سه شب یکبار برای بازگشت تاثیرات نور بر پوست استفاده شود.

بررسی ادعاها در مورد ویتامین ها و محصولات مراقبت از پوست

شرکت ها اغلب ادعا می کنند که محصولات آنها تاثیر شگفت انگیزی برروی سلامت پوست دارد اما همه این ادعاها قابل باور نیستند. حتی اگر یک محصول ادعا نماید که حاوی آنتی اکسیدان های مفید همچون ویتامین E و C می باشند، اغلب فهمیدن اینکه چقدر از این ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها در محصول مورد نظر وجود دارد، سخت و مشکل می باشد. ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها باید در مقادیر درست و شکل های درست باشند، تا بتوانند از پوست محافظت نمایند. بهتر از قبل از خرید این محصولات از پزشک متخصص پوست برای بررسی فایده ی این محصولات مشورت بخواهید

 

فلاونوئیدها (موجود در چای سبز و شکلات) برای زیبایی پوست شما

 

چای سبز و حتی شکلات نیز ممکن است به بهبود سلامت و زیبایی پوست شما کمک نماید. تحقیقات نشان می دهند که فلنوئیدهای موجود در چای سبز به محافظت از پوست دربرابر سرطان و التهاب کمک می نماید. یکی از تحقیقات انجام شده در آلمان نشان می دهد که زنانیکه برای 3 ماه شکلات داغ با غلظت بالای فلاونوئید استفاده کرده اند از زنانیکه شکلات داغ با فلاونوئید کم غلظت مصرف کرده اند، پوست نرم تری داشته اند.

 

تحقیق دیگری که توسط ژورنال آکادمی پوست آمریکا انجام شده نشان می دهد، زنانیکه از عصاره چای سبز برای درمان پوست خود استفاده کرده اند، بیشتر از زنان دیگر در برابر اثرات منفی نورخورشید ایمن هستند، بااینحال تحقیقات بیشتری برای اثبات این موضوع لازم می باشد.

 

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1857
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان



مطالب تصادفی

  • ماسک های خانگی با شیر
  • پوستی جوانتر با شیر
  • پوست نرم مثل پر قو داشته باشید
  • پوست خشک دارید "چرا"
  • پوستی سالم ومقاوم با شکلات تلخ

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد