تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بزرگترین سایت پوست و مو - آشنایی با جدید ترین نکات جهت داشتن پوست زیبا و شفاف


دسته بندی سایت

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 48
  • بازدید کل : 160690

پوست شفاف وصاف با عسل


پوست شفاف وصاف با عسل

پوست شفاف وصاف با عسل 

"عسل" در زیبائی، سابقهٔ دیرینه دارد و در ترکیب بسیاری از کرم‌ها و لوسیون‌ها نیز، به‌کار می‌رود."عسل" یکی از بهترین نعمت‌های الهی  است که خواص داروئی، انوع ویتامین‌ها و مواد قندی را دارا میباشد.قدیمی‌ترین اسناد پزشکی که در "مصر" کشف شده، نشان می‌ٔهد "عسل" برای درمان زخم‌های گوارشی، کلیه، چشم و دیگر اندام‌ها استفاده می‌شده است. 

عسل سرشار از ویتامین‌های "آ"، "ب۱" و "ب۶" است و وجود ازت و مواد قندی نیز، آن‌را در گروه غذاهای کامل جای داده است.  

 

ماسک عسل

ترکیب دو قاشق "عسل" صاف شده با شیر ولرم و مالیدن آن بر روی پوست به‌مدت ۲۰دقیقه، شفافیت و طراوت پوست صورت را به شما هدیه می‌کند.می‌تواند به‌عنوان ماسکی مناسب برای شفافیت و شادابی پوست به‌کار رود.

● ترکیبات عسل:

۱) "عسل" ااملاح معدنی در "عسل" فراوانند از جمله: کل.سیم، سدیم، پتاسیم، منگنز، آهن، کلر، فسفر، گوگرد و ید

۲) "عسل" به دلیل داشتن برخی مواد تخمیری در تبادل‌های غذائی، به هضم غذا کمک می‌کند. مهم‌ترین مواد تخمیری موجود در "عسل" عبارتند از: "آمیلاز"، "کاتلاز"، "پروکسیداز" و "لیپاز"

۳) "عسل" دارای ویتامین‌های بسیاری است که از جمله مهم‌ترین آنها ویتامین‌ "ب۱"، "ب۲"، "ب۵"، "ب۶" و ویتامین "سی"، "کا"، "ای" و "آ" می‌باشد؛ هرچند مقدار این ویتامین‌ها در "عسل" زیاد نیست، ولی کافی و مفید است؛ البته مقدار این ویتامین‌ها، بستگی به نوع شیره‌ای دارد که زنبور از گل‌ها می‌گیرد.

۴)"عسل" دارای انواع پروتئین‌ها، اسیدهای آمینه، اسیدهای آلی مانند اسید فورمیک، مشتقات کلروفیل، مقداری آنزیم، محرک‌های حیاتی و رایحه‌های معطر است.

۵) عسل"، مواد قندی طبیعی است و تاکنون ۱۵ نوع قند در آن کشف گردیده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به "فروکتوز" (قند میوه)، "گلوکز" (قند انگور) و قند نیشکر اشاره کرد.

 

● کاربرد  پزشکی

بسیاری از پژوهشگران تأکید دارند که "عسل" دارای عامل‌های قوی ضدمیکروب است. از "عسل"، در موارد گوناگون، به‌صورت خوراکی و یا به‌صورت موضعی در درمان بیماری‌ها در طب اطفال، بیماری‌های گوارشی، تنفسی، چشمی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، بیماری‌های قلبی، کلیه و دستگاه عصبی استفاده شده است. شیوع انواع میکروب‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک‌، به‌تازگی منجر به ارزیابی مجدد روش‌های درمانی باستانی از جمله "عسل" شده است.

"عسل"، چربی را پائین آورده و باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.

"عسل"، مایع ورمی (یا چرک) را جذب می‌کند و از این طریق، زخم را تمیز می‌نماید. هم‌چنین، درد و تحریک را کاهش می‌دهد و بوی نامطبوع را از بین می‌برد. 

"عسل"، حاوی مقادی زیادی آنتی‌اکسیدان است و می‌تواند با رادیکال‌های آزاد تولید شده و در بدن که به سلول‌ها آسیب می‌رساند، مبارزه کند.

"بوعلی سینا"، بزرگ‌ترین پزشک مسلمان در قرن چهارم در کتاب "قانون" می‌نویسد: "عسل، اندورن را تقویت، نیرو را زیاد و اشتها را باز می‌کند." هم‌چنین در جای دیگر می‌گوید: "عسل در به‌هم آوردن زخم‌های چرکین کمک می‌کند." مصرف "عسل"، شاید قدمتی به درازای حیات انسان داشته باشد.

منبع:http://www.akairan.com/khanevadeh/arayesh1/20148315825.html

  انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 595
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان



مطالب تصادفی

  • ماسک های خانگی با شیر
  • پوستی جوانتر با شیر
  • پوست نرم مثل پر قو داشته باشید
  • پوست خشک دارید "چرا"
  • پوستی سالم ومقاوم با شکلات تلخ

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد